Moje wpisy wędkarskie

25, 50, 68 cm szczęścia

Opiszę wyprawę wędkarską z dnia (29.09.2012r) . A mianowicie : Wyjazd na ryby , planowaliśmy z tatą już od poprzedniego piątku . Dzień wyjastu pobudka 6:00chwilka na ubranie sie przez przypadek założyłem , swetr na odwrót a jest "zabobon" , że jeżeli się założy coś odwrotnie to wszystko będzie na odwrót , odrazu skojarzyłem sobie to powiedzenie z r…

Witam ! Dziś opiszę Swoją Dzisiejszą (14.07.2012r.) wyprawę z Moim Tatą , chrzestnym i wędką na rzekę Bug. A mianowicie : Wybraliśmy się samochodem do miejscowości Kuzawka . Jak zawsze zgłoszenie dla Straży Granicznej , Rozkładanie wędek i szukanie dogodnego miejsca na połów. Zabrałem z sobą 2 Kopyta tych samych barw . Rozłożyłem wędkę Chwilę poob …

Wstaliśmy z tatą o 4 by wyruszyć w naszą pierwszą wyprawę na rzekę Bug. Po przyjechaniu na miejsce nie patrzyłem na rzekę , jak zawsze rozkładaliśmy sprzęt ( mmogliśmy łowić tylko na 2 wędki w tym wypadku spławik i spininng). Po zakończonych przygotowaniach poszliśmy znaleźć sobie miejsce by pooglądać nam nieznane piękne widoki tej Rzeki. Rzeka pr…

Witam ! Moją pierwszą wyprawę na spinningw tym roku oceniam na 4. A więc tak : Był to dzień pochmurny z lekkim opadem deszczu . Postanowiłem więc wyruszyć na pobliski staw na ryby . Wybrałem się z 1 kopytem . Przez 1 godzinę łowienia nawet skubnięcia , wkurzałem się gdyż inny wędkarz m.in kolega złowił już 2 szczupaki . Kolejna godzina i nic Moje …